środa, 29 czerwca 2016

Nad morzem.

Hej. Jestem sobie właśnie w jakimś podejrzanym barze z telefonem tylko dlatego, że jest tu WiFi i mogę wstawić posta. Jestem nad morzem, Polskim morzem. W sumie na d żadnym innym nie byłam. Jestem sobie w małym miasteczku, które jest przytulne, a mieszkańcy bardzo mili i pomocni. Mieszkam w domku wczasowym (one tak się nazywają?), który jest w miarę porządny. Właściciele są bardzo otwarci i życzliwi. Kąpałam się już w morzu (i to tak na serio, aż po głowę). Będę tu przez tydzień, ale nie wiem, kiedy będę mogła napisać kolejną notkę. Będę musiała szukać knajp z WiFi, bo ta nie jest zbyt słodka. Na pewno kiedyś pojawi się relacja z całego wyjazdu, ze zdjęciami i na poważnie. Teraz chciałam wam tylko powiedzieć co i jak. No i zwrócić uwagę, że na wakacjach ważna jest atmosfera, w jakiej się znajdujemy. Bo gdyby to miasteczko, w którym jestem, było pełne ludzi, a mieszkańcy nie mili, to myślę, że moje nastawienie byłoby zupełnie inne.
A wy jakie macie wymagania na wakacjach?

1 komentarz:

  1. Ja wymagam przede wszystkim, aby miejsce było kulturalne i bezpieczne np. w przypadku miejsca zakwaterowania.

    OdpowiedzUsuń