wtorek, 7 czerwca 2016

Co takiego jest w Słońcu?

Kocham zarówno wschody jak i zachody słońca. Ale w sumie co takiego jest w tym słońcu, że lubimy mu się przyglądać?
Kiedyś, gdy omawialiśmy jakiś utwór zawierający wzmiankę o zachodzie słońca, jeden z moich kolegów powiedział, że lubimy patrzeć na zachodzące słońce, bo ono, mimo że tak ogromne, upada. No a jak ono codziennie upada, to my też od czasu do czasu możemy. Niezupełnie się z tym zgadzam, ale coś w tym jest, prawda?
Gdy patrzę jak wschodzi słońce, myślę sobie, że zaczyna się kolejny piękny dzień, więc muszę zadbać, żeby był niezapomniany. Gdy patrzę na zachód, myślę, czy spełniłam obietnicę daną sobie przy wschodzie.
oczywiście nie codziennie oglądam wschód i zachód słońca. Najczęściej robię to właśnie w wakacje, gdy nie muszę się spieszyć, mogę wziąć koc, usiąść na trawie, patrzeć w słońce i myśleć. To naprawdę odpręża i pomaga zebrać myśli.
A czy wy lubicie zachody i wschody słońca? O czym przy nich najczęściej myślicie?
FACEBOOK

6 komentarzy:

  1. Mega post, a zachody uwielbiam <3 zawsze myśle w sumie o przyszłości co bedzie oraz co mnie kiedyś spotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce to cud na porządku dziennym. Kojarzy mi się z tym, że powinniśmy korzystać z życia. <3
    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, też dopiero zaczynam, życzę powodzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się Ciebie czyta :) Będę tu zaglądać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i design!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://kdawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam wschody i zachody słońca, ale dla mnie słońce to kula ognia po prostu (w uproszczeniu). :)

    OdpowiedzUsuń