czwartek, 9 czerwca 2016

Postanowienia na wakacje.

Wiadomo, że w wakacje ma się więcej wolnego czasu i trzeba go jakoś wykorzystać. Ja staram się wprowadzać jak najwięcej kreatywności do życia. Dlatego dzisiaj sięgnęłam po kartkę i spisałam rzeczy, które chciałabym zrobić na wakacjach. A jako, że nie miałam pomysłu na posta, to podzielę się z wami moimi pomysłami i mam nadzieję, że podsuniecie mi nowe.
1. Bieg o wschodzie słońca.
Generalnie biegać nie lubię, szczególnie na czas. Ale gdy robię to dla siebie jest o wiele zabawniej.
2. Dużo książek
To nie tak, że mało czytam. Po prostu lektury szkolne wypychają zwykłe książki na trzeci plan, dlatego w wakacje chcę je nadrobić.
3. Owoce zamiast słodyczy.
Szczególnie na wsi mam owoców prosto z drzewa pod dostatkiem, dlatego chcę zupełnie wykluczyć słodkości.
4. Rysuj, maluj, koloruj!
Jako, że w czasie roku szkolnego nie mam za bardzo czasu, w czasie wolnym w końcu przerzucę myśli na papier.
5. Powrót do klasyki.
Dawno nie grałam na gitarze, moje umiejętności to podstawowe chwyty. Dlatego w tym roku oprócz ukulele mam zamiar zabrać też moją ukochaną gitarę.
6. Uwolnienie pomysłów!
W głowie mam tyle pomysłów na DIY, że po prostu muszę je zrobić.
A wy co postanawiacie sobie na wakacje?

2 komentarze:

  1. vCiekawe postanowienia, mam nadzieje, że uda Ci się wszystkie spełnić :D. Ja jak na razie już powoli spełniam swoje postanowienia, ach te najdłuższe wakacje w życiu. Czytanie, pisanie, słuchanie muzyki, wypady ze znajomymi. Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet postanowień nie robie bo wiem że nie wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń