wtorek, 9 maja 2017

W końcu kupiłam nowe książki!!!!

Nooo heeej...
Wiem, wiem, znowu mnie nie było chwilę, ale ej, miałam wolne. Poświęciłam się nauce rysunku i oglądaniu seriali... Wiem, leniuch ze mnie. Tylko nie myślcie, że traktuje tego bloga jak obowiązek! Lubię tu pisać, chcę tu pisać, po prostu czasem łapie mnie brak weny.
No ale nie o tym, nie o tym.
Wyrobiłam sobie w końcu kartę członkowską Empik i dostałam rabat. Pomyślałam, że to dobry moment, żeby się zaopatrzyć w nowe książki na wakacje, które się powoli zbliżają. Wybór był prawdziwą torturą. W końcu wybrałam ich cztery.
Po kolei.
1. Sarah J. Maas - "Szklany tron"
Miałam okropną ochotę na jakąś fantastykę, bo dawno żadnej nie czytałam. Przyciągnął mnie opis i wzięłam.
2. Eric-Emmanuel Schmidt - "Noc ognia"
To jeden z moich ulubionych autorów. Tej jeszcze nie miałam, więc skorzystałam z okazji.

I wzięłam też dwie książki po angielsku.
3. Dan brown - "Inferno" oraz "Angels and demons"
Obydwie te książki przeczytałam po polsku i są to chyba moje ulubione powieści o Robercie Langdonie. Jak tylko zobaczyłam je na obcojęzycznej półce, od razu po nie chwyciłam. Kocham czytać po angielsku.

Jak ocenicie moje łowy? Polecacie?
No to widzimy się później.

2 komentarze:

  1. Czytałam książkę " Szklany tron " i polecam. Książka warta przeczytania. I czyta się ją bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z calego serduszka Ci gratuluje zakupu "Inferno", genialna ksiazka! daj znac co o niej sadisz, gdyz juz ja przeczytasz;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń