poniedziałek, 29 maja 2017

Walka o oceny??

Nooo heeeej....
Wiecie jak zawsze wygląda czerwiec dla ucznia? Co prawda lekcje są leniwe, ale ocenki to wypadałoby poprawić. No właśnie. Przychodzę do was z pewną refleksją na ten temat. Otóż jestem w drugiej klasie liceum i nie wiem czy tylko ja tak mam, ale już totalnie nie walczę o oceny końcowe. Nie mam zagrożeń, więc co tu się przejmować? Jestem jedną z tych osób, która nie uważa ocen za wyznacznik swojej wiedzy, ale bardziej ile chciało mi się nauczyć wieczór wcześniej. Chcę się bardziej skupić na przygotowaniu do matury. Oczywiście, nie sądzą tak moi rodzice, którzy trochę mnie cisną. Ale spokojnie, po oddaniu świadectw już przestaną. A ono właśnie nastąpi za 25(chyba?) dni.
Jak tam u was ocenki? Życzę wszystkim oczywiście jak najlepszych.
A, i kupiłam sobie drugą część z serii "Szklany Tron". Po prostu nie mogłam się doczekać.

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo dumna z moich ocen, nie mam czego poprawiać :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa książki Szklany Tron :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń