wtorek, 30 maja 2017

Druzgocące finały seriali!!!!

Nadszedł ten czas... Kończą się sezony seriali. I z każdym kolejnym moje serce bardziej pęka.
UWAGA SPOILERY!!!!!
Tutaj podzielę się z wami finałami seriali, które albo najbardziej zawiodły, albo najbardziej złamały mi serce.
1. Once Upon a Time
Finał 6. sezonu raczej mnie zawiódł. Liczyłam na bardziej tragiczne zakończenie. Choć najbardziej mnie zawiodło przeniesienie do sezonu 7. Wielu głównych aktorów odeszła, więc twórcy postanowili nas przenieść dwadzieścia lat później. Nie wiem, czy będę oglądała ten sezon na bieżąco.
2. The Flash
Wszyscy tam, którzy lubią postać Iris, wybaczcie, ale żałuję, że ona nie umarła. Od początku nie podobała mi się kreacja tej postaci. Szczerze, bardziej żal mi było, że H.R. umarł, był bardzo miłą postacią. Nie zdziwiło mnie też, że Barry odejdzie, w końcu artykuł mówił, że ma zniknąć. Najbardziej rozwaliło mnie, że Barry najpierw obiecuje Iris, że od teraz będą zawsze razem, a minutę później odchodzi do speedforce. XD
3. Riverdale
Wiem, że to skończyło się już dawno, ale po prostu muszę to powiedzieć: od razu stawiałam, że rodzinka Blossomów jest tą złą!
4. Lucifer
To najświeższy finał i po prostu rozdarł mi serce. Raz, cieszę się, że mama w końcu przestała nimi manipulować. Dwa, SKRZYDŁA WRÓCIŁY!!!! Trzy, mam nadzieję, że Lucifer w końcu wyjawi Chloe prawdę, naprawdę jestem ciekawa jej reakcji. Nie wiem, jak przeżyję te 5 miesięcy do premiery 3 sezonu.
5. Supernatural
No i najlepsze na koniec. A właściwie NAJBARDZIEJ NISZCZĄCE ŻYCIE I MÓZG, I ODBIERAJĄCE CHĘĆ DO ŻYCIA, A NADAJĄCE CHĘĆ DO ZABICIA TWÓRCÓW. Rozumiem, no ktoś musiał umrzeć, w końcu to supernatural, ale żeby aż dwóch??!! I to jeszcze jednego bezpowrotnie??!! Mój ukochany król piekła, mój najdroższy Crowley nie wróci. Castiel na szczęście ma wrócić w 13 sezonie, ale jak można tak łamać serca fanom. No a jako że to Lucifer ich zabił (no jednego z nich, a drugi się poświęcił, ale to nadal diabła wina), niszczy mi to wizerunek ukochanego i najlepszego Lucifera. No i na koniec został oczywiście syn Diabła, którego wszyscy są okropnie ciekawi. Wątek Mary zostawię otwarty.
Te najważniejsze dla mnie finały wypisałam, resztę zostawiam, bo nie chcę tu siedzieć do jutra.
Także ja idę sobie płakać, a wy powiedzcie, jakie finały was dręczą.

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych seriali ale rzadko sie zdarza żeby finał serialu był nie druzgocący :D


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń