niedziela, 16 kwietnia 2017

Wielkanocny spacer.

Hej!
RADOSNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!!!
W końcu mam dla was trochę zdjęć. Skupiłam się na wiosennych akcentach. Zapraszam!
Zacznijmy od ogólnej panoramy miasta. Wybrałam się (suprise, suprise) nad Wisłę.
Po drodze wyszukiwałam oznak wiosny i znalazłam ich trochę.
Oczywiście, trafiły mi się małe utraty ostrości, ale jak na nie dłużej popatrzeć, nadają się na tapety Windowsa.
I kilka niespodzianek.
No i tak sobie spacerowałam... Jak wam się podoba? Zaczęliście już wiosenne spacery? Jak mijają wam święta?

3 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje zdjęcia. Na spacery chodzę bardzo często. Korzystam z pogody, gdy nie pada. Mam nadzieję, że niedługo zawita do nas cieplutkie słońce, ale już ma dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Niektóre faktycznie nadają się na tapety Windowsa :)
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń