sobota, 24 czerwca 2017

PIERWSZY DZIEŃ WAKACJI!

No hej.
Ci, którzy chodzą do szkoły dobrze wiedzą, co dzisiaj jest. Dzisiaj oficjalnie zaczęły się wakacje. Wyczekiwane i upragnione, dla większości (choć nie dla wszystkich) zasłużone. Ja już siedzę i sporządzam listę rzeczy, które muszę wziąć na wakacje. są one trochę dłuższe, bo wracamy dopiero 4 września, ale i tak nie ma rewelacji, bo wakacje ZAWSZE są za krótkie. O moich licznych planach mówiłam wam w poprzednim poście, a jeszcze trochę ich doszło. Będę trochę podróżować, więc na pewno sesje zdjęciowe się pojawią. Choć od razu uprzedzam, że posty nie będą pojawiać się zbyt często, ponieważ tam gdzie jadę jest kiepsko z internetem. Ale na pewno wam to wynagrodzę, bo po powrocie mam mnóstwo planów związanych z blogiem.
Trzymajcie się i miłych wakacji!

5 komentarzy:

  1. Miłych wakacji! Czekam na więcej postów i obserwuje ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wakacje od 4 lat i na pewno potrwaja dluzej :))
    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja - zawsze są zdecydowanie za krótkie! Również życzę chociaż chwili odpoczynku i niezapomnianych wakacyjnych przygód!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post dear :)
    I following you :)
    Follow me back :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy moment ever.... Kiedy masz przed sobą tyyyle wolnego czasu...

    OdpowiedzUsuń