poniedziałek, 28 listopada 2016

Małe kroczki.

Jestem z siebie dumna. Właśnie przed chwilą dodałam na bloga kolejny gadżet z moim fanpag'em na Facebooku. Nie umiałam sama tego zrobić, ale poszukałam i udało się! Więc teraz nie musicie przekierowywać się na FB, tylko możecie być na bieżąco za jednym kliknięciem. Także zapraszam wasz wzrok i myszkę na pasek po prawej i kliknijcie. Dam wam na to chwilę.

TERAZ!

KLIK!

DZIĘKUJĘ <3 Nie jestem jakoś super doświadczona w prowadzeniu bloga, ale jak widzicie się uczę i małymi kroczkami będę go rozwijać. Więc jeśli macie jakieś rady co do wyglądu, to piszcie co i jak, a ja się nauczę. Mam nadzieję, że gdzieś za rok ten blog będzie w miarę zaawansowany, żeby i wam się lepiej i przyjemniej czytało, a mi łatwiej publikowało. Piszcie i papa!

3 komentarze:

  1. Najważniejsze żeby iść do przodu i się rozwijać:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powolutku wszystko ogarniesz :D powodzenia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za kazdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli, a będzie dobrze :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń