sobota, 26 listopada 2016

Coraz bliżej mety.

Dzisiaj jest dzień, na który niektórzy czekają cały rok, niektórzy go nie znoszą, bo przypomina im ich wiek. Tak, dzisiaj są moje urodziny. Dziękuję. Nie wiem czym są dla mnie, czy je lubię czy nie. Myślę, że to jest taki czas żeby się na chwilę zatrzymać i pomyśleć o tych wszystkich latach. Zapytać się czy dobrze wykorzystałam te lata i co mam zamiar zrobić z resztą. Chociaż w sumie, jestem za młoda żeby wyciągać jakiekolwiek wnioski. Na moje życie dotychczas składa się szkoła i dorastanie, więc nie wyciskam z niego ostatnich soków. Ale plany mogę robić na pewno.
Nigdy nie wyprawiam urodzin, zwykle rano dostaje prezent od rodziny, a jak jest ładna pogoda idę sobie na spacer. Mimo, że brzmi to samotnie, wcale takie nie jest. Dostaje mnóstwo życzeń od przyjaciół i telefony od rodziny, które pokazują mi jak wspaniali ludzie są wokół mnie.
A co wy robicie w urodziny? Jak je traktujecie?

3 komentarze:

  1. Ciekawy post :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin kochana! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię urodziny zawsze to miły dzień :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń