niedziela, 27 listopada 2016

Koniec handlettering challenge.

Generalnie zakończyłam to zadanie sześć dni temu, ale długo mi się zebrało na zrobienie trzech zdjęć. Także podsumowując:
Zawaliłam. Ominęłam cztery dni, co w sumie nie jest kompletną porażką. Mam dobre wytłumaczenie, ale nie jest to coś, o czym mogę napisać. Tak czy inaczej, ćwiczyłam sobie codziennie pisanie ozdobne. Głównie robiłam to na nudnych lekcjach, bo nie miałam czasu po południu. Jakbym się oceniła? 2/10. Nie wypróbowałam nowych czcionek, robiłam to na szybko i nie są ładniejsze od poprzednich. Wstawię tylko kilka prac, z których można powiedzieć jestem najbardziej dumna.
(Nie ukrywam że zdjęcia są trochę podrasowane, ale były robione telefonem. Jeśli kogoś uraziłam ze szczerego serca przepraszam.)
No i jak oceniacie? przyjmuję konstruktywną krytykę ale nie chamskie hejty.
Chciałam codziennie umieszczać rysunki na fanpage'u, ale nikogo tam jeszcze nie ma, więc proszę o lajki, może w końcu ożyje --> FACEBOOK
A, i przepraszam za mało publikowania, ale już będzie lepiej, będę się pilnować.
Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Super są! Wyglądają jak wydrukowane :)

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te czcionki, mega mi się podobają!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 na 10? A daj spokój, one naprawdę super wyglądają, gdyby mi tak wyszło to chyba bym pękała z dumy. Naprawdę dobra robota, więc wyzwanie jak najbardziej udane :)

    Pozdrawaim,Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem czcionki są piękne i nie widzę tu nic do skrytykowania ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. So beautiful! Awesome post *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają i daję 9/10. Odejmuję jeden punkt tylko ze względu na zdjęcia :D
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc oczami osoby, która totalnie nie zna sie na rysowaniu, a jej jednorożec przypomina hipopotama, można śmiało stwierdzić, że te czcionki są przecudowne. Podziwiam :D Mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń