niedziela, 1 stycznia 2017

Ulubieńcy roku 2016!!!

Witam wszystkich w nowym roku. Mam nadzieję, że spędziliście świetnego Sylwestra. Nadchodzi czas, gdzie wszyscy podsumowują poprzedni rok, więc i ja się do tego zabiorę. Na początku wyznam, że naprawdę próbowałam się ograniczyć do minimum, choć i tak wyszło po kilka pozycji. Lecz nadal są to najlepsi z najlepszych dla mnie. Post będzie dość długi, więc zapraszam z herbatą. Zaczynajmy.
SERIALE
Nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła od seriali. Wszystkie wyszły w poprzednim roku, żeby lista nie była za długa.
1. Bull
Serial z jednym z moich ulubionych aktorów, który odszedł z NCIS, choć nie zszedł ze sceny serialowej. Michael Weatherly wciela się w rolę specjalisty od... No właśnie, czego? W polsce nie wiem czy jest na to zwrot, bo system sądownictwa jest inny, ale w Ameryce nazywa się to trial science. Trailer serialu.
2. Lethal weapon
Nie, nie pomyliłam filmu z serialem. Jest to nowy serial na podstawie boskich filmów o detektywach Riggsie i Murtaugh. Kto zna tego chyba nie muszę zachęcać. Trailer serialu.
3. Good behavior
O dziwo jak dla mnie, historia miłosna z pazurem. Złodziejka i seryjny zabójca w toksycznym związku. Trailer serialu.
FILMY
1. Alice through the looking glass
Czyli Alicja po drugiej stronie lustra. Bardzo marzycielski, przyjemny dla oka. Trailer filmu.
2. Suicide Squad
Głośny film na cały świat, ale słusznie. Nie jest to wielka oscarowa produkcja, ale kto nie lubi zwykłych bijatyk. Trailer filmu.
KSIĄŻKA
Mam tu jedną pozycję i chyba już się domyślacie jaką. Oczywiście Dan Brown, Inferno. Robiłam recenzję zarówno książki jak i filmu niedawno, zerknijcie jak macie ochotę.
MUZYKA
I tu zaczynają się schody. Gdy zaczęłam spisywać tytuły, lista dobiegła do ponad dwudziestu. Dlatego zamknęłam oczy i wylosowałam trzy. Są to:
Panic at the Disco "La devotee" POSŁUCHAJ
Pentatonix "Hallelujah" (Cover) POSŁUCHAJ
Sia "Cheap Thrills"
POSŁUCHAJ
INNE
Jest jeszcze kilka rzeczy, o których chcę wspomnieć, które nie dostały swojej kategorii.
Pierwszą są kolorowanki, które zawładnęły światem w minionym roku.
Drugą jest Youtuber, który nowy wcale nie jest, ale trzeba przyznać, że miniony rok był totalnie jego. Mówię oczywiście o Casey Neistacie. KANAŁ
Dobra, może na tym skończę, bo i tak już jest tu dużo rzeczy. Jeszcze szybko chciałabym życzyć wam szczęśliwego nowego roku. Dziękuję za wytrwałość, piszcie których ulubieńców mamy wspólnych i podawajcie też swoich.

1 komentarz: