środa, 28 grudnia 2016

Gdzie jest zima?

Wiem, wiem, kalendarzowa zima się dopiero zaczęła, ale i tak nie zapowiada się biało. Generalnie to jako tako nie lubię tej pory roku, jest zimna i ciemna, ale kocham robić zdjęcia świeżego, bialutkiego puchu. Dlatego wyczekuję go już dość długo, ale się wcale nie zapowiada, więc dzisiaj wzięłam aparat i poszłam uwiecznić taką zimę, jaką mamy.
Tak, jest ich mało i są właściwie z jednego miejsca, ale jest to wina mojej głupoty, bo oczywiście nie wzięłam zapasowych baterii, a mój aparat rozładowuje się po kilku pstryknięciach. No ale jak widzicie, zimy nie ma. Ale też jest pięknie, nie?

1 komentarz:

  1. Niestety zima jest jaka jest. Też lubię robić zdjęcia kiedy napada śnieg, albo nawet tylko popatrzeć :) Może doczekamy się tego w styczniu. Ciekawe zdjęcia. Najbardziej podoba mi się 2 i to z mostem.

    OdpowiedzUsuń