sobota, 14 stycznia 2017

Co myślicie o twórczości?

Przychodzę do was z krótkim pytaniem, które męczy mnie od kiedy założyłam tego bloga. Ja kocham seriale i filmy, ale kocham też książki. Co więcej, sama lubię coś napisać od czasu do czasu. I gdy zakładałam tego bloga to zastanawiałam się czy umieszczać tu także jakąś moją twórczość. Nie mówię tu od razu o książce, ale opowiadania, fanfiction (to szczególnie) czy może nawet jakiś wiersz od czasu do czasu. Nawet wypisałam sobie plusy i minusy.
Plusy:
+ Rozwinę się pod względem literackim
+ Poszerzy to zakres mojego bloga
+ Będzie to dobre wyzwanie dla mojego "artyzmu"
Minusy:
- Brak czasu
- Częsty brak weny
- Niewiele osób lubi czytać, a co dopiero moje twory
Tak więc doszłam do remisu. Postanowiłam, że najlepiej będzie spytać was, czytelników, czy chcielibyście coś takiego. raczę umieszczę to może w zakładce albo po prostu oznaczę inaczej w tytule. Czekam na wasze SZCZERE komentarze i zobaczymy co z tego wyjdzie.

4 komentarze:

  1. A dlaczego nie? Spróbuj :D Blog tworzysz po to m.in aby się rozwijać :D Czytelnicy zawsze się znajdą :D Ważne abyś wstawiała tu teksty, w które włożyłaś całe swoje serce, całą siebie :D Wtedy to ma sens :D Jeżeli w coś wierzysz, zwiększasz szansę na powodzenie! Uwierz w siebie i przede wszystkim rozwijaj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo dawno nie miałam okazji czytać tych opowiadań! Chętnie coś poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, żebyś ty dobrze czuła się z tym co robisz! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bym bardzo chętnie poczytala Twoje opowiadania, bo posty się czyta bardzo przyjemnie. 😊

    Zapraszam też do siebie zuzuulu.blogspot.com
    przyjacielksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń