niedziela, 23 października 2016

Październik miesiącem serialowych premier!

Hej!
Jako serialomaniaczka długo czekałam na październik. Większość seriali premieruje nowe sezony właśnie wtedy. Jako, że długo nie miałam komputera, musiałam powstrzymywać się od oglądania i czytania spoilerów. Ale gdy go już dostałam, byłam w niebie. Na co czekałam?
1. 12 sezon Supernatural. Jeśli czyta mnie supernatural fandom na pewno wiecie, jak się czułam. Czeka nas bardzo interesujące kilka miesięcy.
2. 2 sezon Lucifera. Zapowiedziana w ostatnim odcinku mama budziła ciekawość wszystkich lucifans. Jeszcze nie wiem czego po niej oczekiwać, ale nie postawiłam jej po dobrej stronie.
3. 6 sezon Once upon a time. Powrót Złej Królowej jest jak wspomnienie, któremu nie można się oprzeć.
4. 5 sezon Elementary. Jestem ciekawa, jak rozwinie się pierwszy poważniejszy związek Sherlocka.
5. Seriale DC: Arrow, The Flash, Legends of Tommorrow. Oglądam je czasem, dla zabicia czasu.
6. Nowy MacGyver. Wpadłam na niego przypadkiem. Jako ogromna fanka starego geniusza, ciekawa jestem wersji 2016.
Na jakie seriale wy najbardziej czekaliście? Jak myślicie, jak się potoczą? Ja mam tyle pomysłów...

4 komentarze:

  1. Z wymienionych w Twojej notce seriali oglądam Lucyfera i The Flash. Niestety Arrowa zaprzestałam oglądać po 3 sezonie, bo zrobił się z tego niesamowity gniot, pomimo iż wcześniej ambitnoscią nie grzeszył :) Legends of Tomorrow zraziło mnie po pierwszych 10minutach oglądania E01S01. Ja obecnie czekam z niecierpliwością na nowy sezon Daredevila <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucyfera z chęcią obejrzę, bo czytałam o nim wiele, dość pochlebnych opinii :) Ja zdecydowanie czekałam na TDV oraz Screem Queens :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucyfera muszę koniecznie zobaczyć, słyszałam o tym serialu, ale jeszcze nie oglądałam. Ostatnio zaczęłam od początku oglądać Lost. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również oglądam Lucyfera i ta akcja z mamuśką to po prostu wow (zabił teraz swojego brata :o )... OUaT również oglądam, z kilku innych seriali zrezygnowałam.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń