piątek, 21 października 2016

Zaczynam ćwiczyć pisanie!

Hej!
Zawsze lubiłam ładnie, ozdobnie pisać. Jednak liceum i obowiązki powodują, że nie mam czasu na rysowanie czy właśnie na trochę handletteringu. Ale postanowiłam sobie dzisiaj, że przez miesiąc codziennie coś napiszę. Oczywiście nie będzie to wielkie dzieło, ale postaram się. Zwykle będzie to w moim malutkim szkicowniku i nie będzie tego dużo, pewnie jakiś jeden cytat. No i 21 listopada zrobię podsumowanie. Moje codzienne prace będę wstawiała na Fanpage'a, na który mało wstawiam, bo nie ma żadnego lajka, więc tak chamsko, BARDZO, BARDZO proszę, wejdźcie i zalajkujcie. Link jest tu --> WIECZNIE POCZĄTKUJĄCA albo obok na pasku jeśli tutaj nie odpala. Jeśli też chcecie możecie także zrobić sobie takie wyzwanie i zobaczyć, czy ręka wam się trochę wyrobi, czy nie. Nie musicie mieć talentu, bo to tylko pisanie. Jeśli chcecie, możecie wysyłać mi prace, z których jesteście zadowoleni na maila wieczniepoczatkujaca@gmail.com, a ja wstawię je na bloga wraz z moimi. To co, spróbujecie?
(To oczywiście nie jest moje dzieło)

1 komentarz: