wtorek, 29 marca 2016

☼ Błąkając się po lesie. ☼

Hej!
Dawno mnie nie było z powodu przerwy wielkanocnej. Po prostu zawsze gdy są święta lub wakacje, wyjeżdżam na wieś do mojej babci, a tam nie ma internetu, a czasem nawet zasięgu. Dlatego kocham tam jeździć! Cisza, spokój, tylko ty i przyroda. Zawsze wychodzę na spacer, zabieram tylko aparat i muzykę i błąkam się po okolicznych polach czy lasach póki nie zabłądzę lub nie zrobi się ciemno. Czasem wezmę też książkę lub pamiętnik, usiądę na starym, pieńku i spokojnie wszystko przemyślę.
I właśnie u mojej babci mam do tego idealne warunki. Jej dom jest na totalnej wsi, domu stoją daleko od siebie, każdy otoczony polem lub lasem.
Tam czuję, że jestem wolna, w końcu mogę pomyśleć o mnie, o moim życiu. I przeszkodzić mi mogą tylko zwierzęta, które gdzieś daleko stoją i mnie obserwują.
Jeśli czasem czujecie, że musicie zrobić sobie przerwę, wybierzcie się gdzieś, gdzie nie ma ludzi, jest tylko natura, wejdźcie na pierwszą dróżkę, którą zobaczycie i idźcie aż dojdziecie do końca. Tam się zatrzymajcie, spójrzcie za siebie i zastanówcie się, czy jest sens w odnajdywaniu celu? Czy nie lepiej po prostu iść w nieznanym kierunku i zobaczyć, dokąd się dojdzie?
Love ya xxx

1 komentarz:

  1. należy zrobić sobie czasem chwilę odpoczynku, to nam doda energii i z większym zaangażowaniem ruszymy dalej :)

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń