wtorek, 1 marca 2016

♦ Inspiracje lutego. ♦

Hej!
Wiem, że dopiero zaczynam, ale wczoraj skończył się luty, więc pomyślałam, żeby podzielić się z Wami, co mnie przez ten miesiąc inspirowało, co odkryłam i po prostu co mi się spodobało. Może przy okazji lepiej mnie poznacie.
Na pierwszy ogień pójdzie strona, która zbiera przepiękne cytaty. Zaglądam na nią co tydzień i jest w niej naprawdę dużo motywacji. Jest to stronka www.quotefancy.com. Za każdym razem, gdy mam gorszy dzień i czuję się zrównana z ziemią, patrze na te cytaty, które dają do myślenia. Są tam zebrane cytaty różnych osób lub tematycznie. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Kolejną świetną rzeczą jest coś, nad czym długo myślałam i rozważałam zakup. Jest to kolorowanka "dla dorosłych", choć nawet sama autorka wspomina, że nie ważne ile masz lat, możesz ją pokolorować, więc jak jesteście młodzi to też polecam. Jest to kolorowanka autorstwa Johanny Basford "Zaczarowany las". Jest to jej druga wydana kolorowanka. Kolorowanie niezwykle mnie relaksuje i pozwala zebrać myśli. Wystarczy cicha muzyczka, kilka kredek i już. Jeśli chcecie śledzić moje poczynania z kolorowanką to dajcie znać, mogę zrobić całą serię.
Następnym w kolejce jest serial "Vinyl". Jest to absolutnie mój klimat jako fanki klasycznego rocka. Akcja serialu dzieję się w latach 70, czyli moich ulubionych czasach, czasach zabawy, prochów, rocka, koncertów i kreatywności. I właśnie to jest ujęte w tym serialu. Jest nowy, dotychczas wyszły trzy odcinki, które pochłonęłam w jeden dzień i wytrwale czekam na resztę.
No i to tyle, krótki miesiąc więc mało inspiracji, mam nadzieję, że marzec przyniesie coś nowego.
Wkrótce się odezwę!
Ania.

2 komentarze:

  1. Cudowne inspiracje lutego.
    Super serial oglądałam :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/pasja-blogowanie_27.html

    OdpowiedzUsuń