niedziela, 24 lipca 2016

Po pierwszym miesiącu.

Ja właśnie jestem w domu, bo wróciłam z pierwszego miesiąca wakacji. Jutro już zaczynam drugi, bo znowu wyjeżdżam. Mam dla was zdjęcia. Jeśli chodzi o sam pobyt to było świetnie. Cisza, spokój, prawdziwy odpoczynek. Nie było internetu, miasta, ludzi też niewiele, nawet zasięg był tak słaby, że trzeba było wychodzić na dwór, żeby porozmawiać przez telefon. Niestety, pogoda nie dopisała, ale nie było tragedii. Także 5+.
A u was jak pierwszy miesiac?

4 komentarze:

  1. Nie wiem jak potoczy się drugi miesiąc, ale ja pierwszy spędziłam w domu.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę w to uwierzyć że już minęła połowa wakacji!
    No ale cóż, jeszcze jeden miesiąc przed nami :D
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wybrać się do kuzynki na wieś, gdzie bardziej zajmę się sobą niż internetem i telefonem! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny baner :). Ja niedługo wyjeżdżam na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń