środa, 11 maja 2016

W końcu Wiosna!

Hej! Wiem, że wiosna w kalendarzu zaczyna się 21 marca, ale wszyscy wiedzą że wtedy mało mieliśmy z tej wiosny. Jednak majówka przyniosła ze sobą słońce i piękną pogodę. Tak się złożyło, a właściwie zaplanowało, że w czasie majówki pojechałam do przyjaciółki, która mieszka daleko ode mnie, na przepięknej wsi. Oczywiście, wzięłam ze sobą aparat. Przez te kilka dni cyknęłam kilka zdjęć i chcę się nimi z wami podzielić. Ale chcę, żebyście wiedzieli, że to nie było zwykłe chodzenie i pstrykanie zdjęć. Ja potrzebuję pewnej inspiracji, żeby zrobić cokolwiek. Jeśli chodzi o zdjęcia jest to oczywiście muzyka. Ale zawsze jak robię zdjęcie najpierw zamykam oczy, biorę głęboki wdech, wyciszam umysł i je otwieram. Po tym moje oczy widzą inaczej, nie są zabiegane. Widzą tylko otaczające mnie piękno natury, widzą to, na co zwykle nie zwraca się uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz