poniedziałek, 16 maja 2016

Co u mnie co u was...

Hej!
Jak się macie? Stwierdziłam, że muszę tutaj wstawiać jakieś lekkie posty, żeby można było tak po prostu poczytać dla relaksu. No to co? Nie wiem, czy chcecie mnie poznać, mogę tylko mieć nadzieję. No ale oto jest trochę faktów o mnie.
1. Jestem licealistką.
Tak, jestem jeszcze smarkulą. Może to wydaje się dziwne, skoro piszę takie dziwne posty, ale po prostu lubię odkrywać świat i siebie, nieważne w jakim wieku.
2. Kocham starego rocka.
Gdy słyszę, że ktoś nuci AC/DC albo Deep Purple to od razu poprawia mi się humor. Po prostu lubię ostre brzmienie i uważam, że wcześniej robiło się to z jeszcze wielką pasją niż dziś.
3. Uzależniona od seriali i filmów.
W tych czasach staje się to coraz bardziej popularne i również ja wpadłam w tą sieć. O moich ulubionych serialach na pewno jeszcze opowiem bo jest o czym.
4. Kocham naturę.
Jak mogliście się już domyślić, podziwiam każdy aspekt natury. Dlatego kocham wyjeżdżać na wieś czy chodzić na spacery.
5. Przepełniona marzeniami.
Mam wiele planów na przyszłość, jednak żadnych jeszcze nie wdrażam w życie. Stwierdziłam, że poczekam do 18, aż pełnoprawnie będę mogła robić co mi się podoba. Do moich planów należy założenie kanału vlogowego czy wyjazd do USA.
Myślę, że na razie tyle wystarczy. Pytajcie, jak będziecie chcieli wiedzieć coś więcej i zdradźcie jakąś jedną najlepszą waszym zdaniem rzecz o sobie.

6 komentarzy:

  1. Fajnie że cię trochę poznaliśmy :) Też uwielbiam marzyć i jestem uzależniona od filmów.

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie realizacji marzeń ! :)
    Zapraszam do siebie http://monica280497.blogspot.com/2016/05/stylizacja-okazjonalna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem uzależniona od seriali i filmów! Zaraz mam w planach obejrzeć sobie film haha! A co do moich marzeń to moim największym marzeniem jest wylot do USA! Jak każdy mam nadzieję, że moje marzenia się spełnią, a ja będę je realizować :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam starego rocka, to dość wartościowa muzyka, szczególnie Scorpions ;)


    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Licealistka to nie znowu taka smarkula. Ja chodze do 2 lo i czuję się mega staro :D

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń