czwartek, 3 sierpnia 2017

Założyłam kanał!!!

Zrealizowałam jeden z moich planów, pokonałam strach i ZAŁOŻYŁAM KANAŁ NA YOUTUBE.

ODWIEDŹ GO ---> LINK

Wstawiłam już na niego pierwszego vloga znad morza.
Co mam zamiar na nim publikować?
NIE BEAUTY. NIE MODA. NIE GAMEPLAY.
Zakochałam się we vlogowaniu, a kto mnie często czyta ten wie, że moim idolem jest Casey Neistat, więc nie trudno mi było określić tematykę. Choć nie będę publikować codziennie i nie będą to tylko vlogi. Z czasem planuje usiąść przed kamerą i trochę pogadać, ale to jeszcze nie teraz.

No to subujcie, polecajcie i liczę na wasze wsparcie.

Dzięki!

3 komentarze:

  1. uuu powodzonka! Już zaglądam i oczywiście sub leci :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam i jak na pierwszy vlog to naprawdę super wyszło! Fajnie, że dodałaś energiczną muzykę. Życzę powodzenia, sukcesów i pozdrawiam! :)

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Gratuluję odwagi wejścia w YouTubowy świat! :D

    OdpowiedzUsuń