piątek, 26 sierpnia 2016

Bella Skyway Festival 2016!!!

Byłam na kolejnym Bella Skyway Festival.
Dla niewtajemniczonych: Bella Skyway Festival (lub potocznie festiwal świateł) to coroczne wydarzenie kulturalne, które jest organizowane w wybranych miastach Europy. W Polsce jest to Toruń, więc wspaniale dla mnie. Całe zjawisko polega na tym, że w różnych miejscach na budynkach lub na osobnych konstrukcjach są animacje świetlne; to mogą być jakieś wzorki, to może być cała historia. Najlepsza część jest taka, że wszystkie pokazy były bezpłatne (a przynajmniej tak było, bo w tym roku jeden z pokazów był biletowany. Skandal!).
Zatem poszłam zobaczyć, co mają do zaprezentowanie w tym roku i jestem zadowolona, bo tylko jedna atrakcja wydawała mi się głupia, a mianowicie trzy świecące, kręcące się kule. Minusem było to, że mój sprzęt jest stary i słaby, i nie był odpowiedni do robienia zdjęć świateł w nocy. Ale to co w miarę wyszło wam teraz pokażę.
A wy byliście? Podobało się?
Mój Facebook --> WEJDŹ. WEJDŹ. POLUB. PROSZĘ.

1 komentarz:

  1. Byłam na tym 2 lata temu i jadę również dzisiaj. :) Niesamowity jest ten festiwal ;)

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń