niedziela, 12 lutego 2017

Krótko o feriach.

Tak, Tak, znowu mnie nie było i znowu wam o tym nie powiedziałam, ale byłam na swoich wyczekiwanych feriach zimowych. Powiem wam, że plany miałam świetne: Skończyć FanFiction, więcej rysować, przeczytać dwie książki, pouczyć się, napisać esej. Co zrobiłam? Nie skończyłam Fanfica, na szczęście wypełniłam szkicownik, przeczytałam jedną książkę, nie uczyłam się i nie napisałam eseju. Podsumowanie? Jestem leniuszkiem. Jest niedziela, ja jutro wracam do szkoły z poczuciem, że nic nie zrobiłam.
Chciałam jeszcze porobić zdjęcia i zrobić taka małą fotorelację, ale pogoda była i jest beznadziejna, Nie ma śniegu, ale jest lód, zimno i ponuro. Zupełnie nie ma warunków na robienie zdjęć. Tak więc przyszłam do was z tym małym updatem i idę się uczyć, życząc wam miłej niedzieli.

5 komentarzy:

  1. Ja też wszystko robię teraz na ostatnią chwilę, bo jutro do szkoły.
    Powodzenia w nauce! I również życzę Ci miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już jutro do szkoły :(
    Chyba umrę :(
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej miałaś ferie, ja już skończyłam szkołę i pracuję więc o dłuższym wolnym nie ma mowy. Teraz obecnie jestem na tygodniowym L4, więc trochę wypoczywam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. have a lovely day

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero teraz po sesji zaczynam ferie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń